Gemeentegids 2024

In 2024 verschijnt er geen papieren gemeentegids. De gemeentegids is alleen digitaal te vinden op onze website. Ook de gegevens in de digitale gemeentegids willen we graag zo actueel mogelijk houden. Deze week start Akse Media/LokaalTotaal daarom met het controleren van de adressen voor de digitale gemeentegids.

Vermelding

Bedrijven, verenigingen en instanties die al in de digitale gemeentegids van Altena staan, worden benaderd door Akse Media/LokaalTotaal via email. In de mail staat een persoonlijke code waarmee u eventuele wijzigingen kunt doorgeven.

Nieuwe vermeldingen

Verenigingen of instanties die nog niet in de digitale gemeentegids vermeld staan maar dat wel graag willen, moeten zich zelf aanmelden. Dat kan per e-mail: karin@aksemedia.nl (o.v.v. Digitale Gemeentegids Altena)

Wijzigingen en/of aanmeldingen graag doorgeven voor 6 augustus 2024.