Een kinderkledingpakket voor minima in Altena

De wintermaanden komen eraan. Tijd voor nieuwe winterkleren. Stichting Leergeld WBO biedt gezinnen met een minimum inkomen de mogelijkheid om een pakket kinderkleren voor de winter aan te schaffen. Het pakket bestaat uit nieuwe kleren inclusief schoenen. Het pakket is bedoeld voor kinderen/jongeren in de leeftijd van 4 tot 18 jaar. Stichting STOP Kinderarmoede zorgt voor de levering van het kledingpakket.

Aanmelden voor het kinderkledingpakket is mogelijk via:

Stichting Leergeld WBO: www.leergeld.nlinfo@leergeldwbo.nl Gemeente Altena1: www.gemeentealtena.nl/kindpakket

Heeft u vragen over het kinderkledingpakket zelf dan kunt u contact opnemen met stichting STOP op telefoonnummer 048 – 84 12 714. Daar zijn er medewerkers die uw vragen beantwoorden en u verder helpen met de aanvraag van uw pakket. Kijk voor meer informatie op www.stichtingstop.com.