Gorinchem – De inwoners van Gorinchem moeten opnieuw naar de stembus. Dat heeft de gemeenteraad dinsdagavond met de kleinst mogelijke meerderheid (13-12) besloten.
Gorinchem – De inwoners van Gorinchem moeten opnieuw naar de stembus. Dat heeft de gemeenteraad dinsdagavond met de kleinst mogelijke meerderheid (13-12) besloten.