Opticien David van Helden: ‘Een oogmeting kan nog zo goed zijn, bij het uitzoeken van een bril kan het toch misgaan’

Wijk en Aalburg – “Iemand die bij een opticien binnenstapt, heeft een probleem dat opgelost moet worden. Maar mensen willen vaak helemaal geen bril, weten dat het tijd kost om eraan te wennen en het kost nog flink geld ook. Al deze negatieve dingen moet ik zien om te buigen naar iets positiefs: naar een goede kijkervaring. Dat moet zorgvuldig gebeuren.”