Dussen – Turnsters van de Dussense Gymnastiekvereniging (DGV) hebben zaterdag 11 april zilver gepakt tijdens zowel de teamfinale als de individuele finale. De meiden lieten niet alleen mooie resultaten zien, maar ook duidelijke progressie ten opzichte van eerder dit seizoen.